Svar på frågestunden.

Ana: Hur många barn vill du/ni ha? Vill ni gifta er?
Svar: Hehe max 3 minst 2 har jag sagt ;) Självklart ska vi gifta oss om några/något år.

Anonym: känner du att du har någon nära vän som du kan prata med dina "graviditetsproblem" med? vem isåfall?
Svar: Har faktiskt väldigt många jag kan prata med gällande mina "graviditetsproblem" blandannat min tjejkompis Nathalie som just nu är i vecka 36, och sedan min syster som har en dotter på snart 4 år, och sedan många andra vänner.. Men däremot väljer ja bara vad ja vill ta in, och självklart lyssnar jag oftast alltid.

Anonym: Varför har du en sån grym tvilling?
Svar: Haha.. Ja men eftersom hon är tvilling med mig måste hon ju vara grym? jag kan ju inte ha en kopiga som är såsådär? ;)

Sofie: hade du och björn bestämt er för att skaffa barn, eller fick du veta helt oplanerat att du var gravid? :) hur länge har ni varit tillsammans? :)
Svar: Hehe vi hade faktiskt försökt i ungefär 8 månader och efter varje månad blev man besviken, så vid julafton bestämde vi oss för att helt enkelt sluta försöka och ta det som det kommer, det blev så intensivt. Och sedan poff gick de någon vecka och sedan va jag gravid! hehe. Vi har just nu varit tillsammans i 1 år och 8 månader. Så när bäbis kommer har vi nästan varit tillsammans i 2 år :)

Sandra vettersand: Slänger väl in lite frågor då så kanske fler hakar på ;)
* Har du funderat på ett ungefär hur du vill att förlossningen ska vara?
Vaginalt eller snitt?
badkar eller inte?
förlossnings ställning?
smärtstillande eller inte smärtstillande? och om smärtstillande vilken?
* Vill du amma?
* Är du förlossnings rädd?
* Hade ni helst velat ha en flicka eller spelade det ingen roll?
* Vilka va dom första symptomen du blev misstänksam på att du va gravid?
* Fick ni försöka länge eller gick det fort?
* Hur förbereder ni er inför förlossningen och livet efteråt?
Och med det vill jag säga lycka till med allt och ett fantastiskt äventyr väntar!! <3
Svar: Här va det många roliga frågor ;)
* Ja alltså, ja ha inte tänkt så himla mycket jag vill självklart föda vaginalt iallafall, om det är möjligt och sedan hoppas jag att allt går i en lugn takt så jag själv hinner med, dvs ryggbedövningen osv. Men sedan får vi ju se hur det blir.. ibland hinner man kanske inte ens själv med. Fick ja bestämma skulle de nog vara stående ett tag och sedan får ja nog känna av vad som är bäst för mig just då, skulle absolut vilka prova i badkar.. o ja, ryggbedövning och sedan massa lustgas, hahah. och all BEDÖVNING Jag kan få! :D
* Japp jag vill amma :) så länge som de kommer kunna gå! sedan får ja väl se hur det kommer vara när tiden väl är kommen.
* JAG ÄR LIVRÄDD!!!!!!!! :O samtidigt, är det en smärta folk inte kan förklara, en smärta man glömmer så fort man får se sin lilla skatt, så ska bli rätt spännande endå! ;)
* Det spelar absolut ingen roll :) Huvudsaken vi får ett friskt barn!
* Haha. faktiskt så hade ja halsbränna ifrån DAG 1... En annan bekant trodde hon va gravid och hade världens halsbränna och hela tiden sa jag att jag va sympati gravid för jag hade halsbränna som en tok jag med, visade sig i slutändan att det va jag som va gravid istället.
* Vi försökte i ungefär 8 månader och sedan slutade vi försöka, sedan gick det mindre än en månad så va jag gravid :)
* Ja försöker göra mig förberedd på det mesta, men eftersom jag aldrig varit i situationen förut så är det praktiskt taget omöjligt, vi tar det lite som det kommer och jag känner mig så redo som man kan bli tror jag! Vi har införskattat det mesta tills lillan kommer iallafall :) men mentalt blir man nog inte redo förrens den dagen hon kommer :)

Tack för alla dina frågor :D <3

Anonym: hur träffades dui & björn har inte du haft jävligt många killar?
Svar: Vi träffades på en fest där jag va nykter och vi pratade och de klickade direkt, efter någon vecka björn jag han på våran klassfest på hampnäs när ja pluggade, och han kom och vi klickade ännu mer sedan den natten har vi dejtat och en månad efter den 10/10/10.. så gav han mig en plastros där de stod : den dagen den här rosen vissnar dör min kärlek för dig, och sedan va han charmig och gick ner på knä och frågade om jag ville va tillsammans med honom, otroligt gulligt :) och självklart ville jag det!

Men gällande din andra fråga, hahahahahahaha! Inte för att det har något med dig och göra ;) men för att hitta sin prins måste man kyssa många fula grodor! PUSS.





DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG


KOMMENTAR