Äntligen fixat.

Böööh. Sådär då va allt löst med barnvagnen! vi har köpt brors gamla vagn, såååå jäklarns snygg en Teutonia fun, så va in idag på banken och fick kämpa mig för att få över pengarna kontakt till S.E.B just för att alla jävla banker har ju slutat med kontakter!

Sedan ringer ja ybuss för jag hade bestämt med dom att dom skulle skicka den, nä.. då går det inte! så happ, fick ringa runt alla bland annat till bussgods som kan skicka för ett fast pris på 395;- Så kunde mamma betala de som fattades, underbara mamma som hjälper till när det verkligen behövs! Så nu är det fixat och förhoppnigsvis skickar bror vagnen imorgon så får vi den innan fredag! HOPPAS. Visat bild på vagnen förut, men gör det igen för den är såååååå fin..

& ja, de är små hjul där fram men dom kan man låsa och även vända på hela vagnen! ja ska fan ta mig igenom den norrländska snön i vinter. höhö!



Cattis

Jasså, inte okej!! Men precis som du säger, man ska fan våndas och få känna av att man lever och att man går och bär på något så fantastiskt



Jo, fick foglossning diagnoserat redan i v 8 men sedan la den sig och allt var som vanligt, tills ett par veckor tillbaka så har den spökat på och blivit successivt påtaglig. Men bara bita ihop och se glad ut!



Varma dagar får jag verkligen svullna fötter och händer haha, ser ut som någon blåst upp en som en ballong och ja, hormonerna gör sig påmind då och då så karln min vet verkligen att han lever ;)



Fin vagn då! weei, vi ha inte köpt någon ännu...men det kommer väl sen det :D



Har ni alla saker, tänkte förutom kläder, säng, skötbord m.m?



:)




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG


KOMMENTAR