Godday

Precis ätit världens dunder frukost/lunch och sitter just nu i en tuptopp klänning och ska snart ut och sätta mig och sola lite med hjärtat. Rätt seg idag efter gårdagen! :)

Igår va jag och hjärtat inne i stan med Sandra och Michaela och käkade mjukglass och spelade kubb, sedan kom Emma och Jonas och Wigh. Så vi surrade på rätt bra och umgicks och ja, frös ihjäl typ, haha efter det blev det lite sibylla käk och sedan drog vi iväg och åkte lite limmo med några till! va väl hemma vid halv2 inatt, så de blev förjäklarns sent.. men skoj som fan va det, tack alla som närvarade. ♥

Imorse vaknade jag av ett sms ifrån min älskade syster som ligger på sjukhuset igen, tänker tyvärr inte dela med mig av varför, utan ni som känner henne får ta det med henne! men ja tänker på henne grymt mycket. och önska ja vore där och kunde ta bort hennes smärta! Well, så mycket står inte på schemat idag, vi ska nog förbi hemma hos Linn och Micke och umgås lite och dricka kaffe och va social, men nä nu ska jag sola lite och få lite färg latero!






DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG


KOMMENTAR