Växer så de knakar!

haha, ja nu när ja verkligen ser det på kort, alltså! my god vad jag har växt sedan vecka 16, haha.. värsta kulan har jag fått, en underbar liten kula där våran lillan ligger och myser! Medans andra tränar och går ner i vikt så kör ja raka motsatsen! mohaha.

Kan verkligen inte beskriva hur lycklig jag är i dagens läge. Underbar man, underbara vänner och en liten kicka som kommer om 16 veckor! jag är så lycklig. även så ska vi flytta igen, haha. jaajjamän! denna lägenhet saknar så mycket som vi vill ha, dvs en stor hall och ett stort badrum och ja! så mycket mer! Så den 1 augusti flyttar vi till järvstagatan.. its our place to be! 2 månader innan lillan kommer.. & Snacka om att jag ska total njuta med vårat badkar då, höhö.



haha och ursäkta om sista bilen är över andra bilden, ser lite skevt ut men orkar fan inte fixa! ;)



DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG


KOMMENTAR